donderdag 29 september 2011

Nieuw bezoek Roemenië:

OP 2 oktober ga ik onverwachts alweer naar Roemenië.
De Iveco waar dit jaar zo veel om te doen is geweest wordt van daar waar nodig nieuw plaatwerk voorzien en ook wordt hij opnieuw gespoten.
Chris Jonker, een vriend van ons en welbekend met Roemenië gaat deze dag ernaar toe, speciaal voor handel maar hij zorgt er via een weer me hem mee- reizende vriend uit Roemenië zelf ervoor dat de camper/ bus op een goede en goedkope plaats komt waar dit lassen en spuiten gaat gebeuren.

Ik neem een grote dichte aanhanger mee met hulpgoederen en ook de camper wordt volgestouwd.
Na de restyling van de wagen ga ik naar Sighisoara voor het verspreiden van het meegebrachte + wat er nog in onze eigen opslag staat.

Op 13 Oktober komt m'n dochter Sifra en vriendin Anna Petra aan in Tirgu Mures. Enige dagen later arriveren nog een aantal volwassenen en in de week van 17 tot 21 oktober gaan we ons weer bezig houden me bouwen.

Op zaterdag 22 oktober vertrek ik met de twee meiden voor de terugweg en zondag 23 oktober hopen we weer thuis te zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten