zaterdag 18 februari 2012

10 jaar oud en dan buiten slapen bij -13°


Jill Ascough- Mihai   Op Facebook heb ik dit stukje van Jill Ascough- Mihai gekopieerd en vertaald. Jill is de leidster van het pro- lifehuis in Sighisoara. Wij werken veel met haar samen. Het gaat over de nacht van 17 op 18 februari j.l.

“Het sneeuwt weer, het was min 15 gisteravond. Ik kan niet stoppen met denken over het 10 jaar oude jongentje die ik  gisteravond ontmoette. Hij slaapt in een portiek op een bank in de stad. Zijn moeder zit in de gevangenis en zijn vader is dronken en slaat hem. Hij durf niet naar huis te gaan, maar de politie heeft hem weg gestuurd en vertelde hem naar huis te gaan. Ik nodigde hem bij mij thuis te komen maar hij was te bang. God, help ons helpen om deze kleine jongen te helpen!”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten